miercuri, 7 februarie 2018

Miercuri: ziua 3 dieta Rina - carbohidrați și Zumba

Bună fetelor!
Anul trecut vă spuneam eu ca m-am apucat de dieta Rina și de sală dar bineînțeles nu mi-am terminat povestea așa că vreau să continui cu rubrica și să spun ce și cum și ce s-a întâmplat.
Puteți citi aici și aici despre ziua 1 și ziua 2 ca să amintiți ce ziceam eu pe atunci.

Miercuri, dacă începi dieta de luni, este ziua de carbohidrați.



Iată ce puteți mânca în ziua trei de dietă Rina:
Mic dejun: până în ora 12, o porție mare de fructe, după preferințe.
Prânz: paste cu sos de roșii, pizza fără carne sau mozzarela și orice alt tip de carbohidrați (chiar și ciocolată neagră).
Cină: același meniu ca la prânz într-o cantiate mai mică, servită pănă la ora 20:00 pentru ca organismul să poată digera ceea ce ați mâncat.

Recomandări pentru ziua de carbohidrați:

pizza din 250gr faină
pâine din 200 gr faină integrală
terci din 100 gr faină de hriscă
120 gr spaghete
120 gr paste pentru lasagna
120 gr cus cus
pâine din 400 faină grâu
120 gr paste integrale
120 faină de porumb
120 gr tăitei de graham
găluște din 120 gr faină integrală
120 gr paste cu spanac
4 tortilla
o cană fulgi de ovăz


Ziua de carbohidrați era preferata mea. Mergeam aproape mereu în ziua de carbohidrați și mâncam pizza de post de la Pizza Luca. Nu mai zic ca pentru mine, viața fără pâine e „grele”, mă declar fan nr 1 pită.

Ce fac la sală?

Miercurea la sală era ziua de Zumba. Zumba mă pune mereu într-o dispoziție bună, pentru că Zumba este de fapt un fel de dans cu mișcări de fitnees. Programele de zumba oferă un antrenament total al corpului inclusiv al brațelor și picioarelor, ajută la arderea caloriilor (cam 450-600 calorii într-o oră), elimină stresul, reduce tensiunea arterială, crește densitatea osoasă, îmbunătățește tonusul muscular.
Deci, dansezi pe ritmuri latino și scapi de calorii.
Și ca să vedeți despre ce spun eu aici vă las un video cu un antrenor simpatic, încojurat de fete, pe o melodie super cunoscută, Despacito:


Eh? Cu pâine și Zumba cum să nu fie ziua de miecuri una din zilele mele bune?


8 comentarii:

  1. Daca am mancat astazi pizza Quatro Formaggi si am schiat, ce zici ma incadrez in dieta ta?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu țin dietă că nu am nevoie, dar vreau să mă apuc de sport pentru menținere.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare o dieta usor de abordat, nefiind meniul in sine un "soc" adus organismului, ci din contra, un rasfat cu atat de multe alegeri la dispozitie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pare a fi o dieta usor de abordat. Meniul nu este deloc un "soc" adus organismului, ci din potriva, un rasfat cu atat de multe optiuni...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu daca as putea sa tin aceasta dieta, sunt tare pofticioasa, cunosc persoane care au slabit considerabil cu aceasta dieta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Prefer sa mănânc 500 gr de legume decât 200 de pâine :D eu nu prea mănânc pâine de obicei.
    Atmosfera la sală e super! Îmi dă chef de mișcare

    RăspundețiȘtergere
  7. am tinut si eu rina, dar cred ca s-a invatat organismul pentru ca nu prea mai functioneaza. eu astept sa vina vremea mai calda, ca atunci slabesc mai usor

    RăspundețiȘtergere

Hits