luni, 30 ianuarie 2017

Luni: ziua 1 dieta Rina - proteine şi Body Pump

Bună fetele!

Azi o să vorbesc puţin despre programul meu de slăbit. Adică exact ce fac la sala şi ce mânânc azi după dieta Rina, pe care m-am hotărât să o țin.

Ce fac la sală?
La sala am ales clasa ce se numește Body Pump. Oficialii Les Mills (cu sediul în Suedia) sunt cei care au creat acest program. Antrenamentul se concentrează pe utilizarea de greutăți medii și mișcări repetate de foarte multe ori ce te vor ajuta să scapi de grăsime și să câștigi forta și condiție musculară. Antrenamentul este construit pe 10 etape diferite, pe muzică și exerciții care dureaza între patru și șase minute.
Etapele sunt: încalzirea, picioare (genuflexiuni în diferite poziții și pe ritmuri diferite), piept, spate, triceps, biceps, picioare (sărituri, pe loc sau dinamice), umeri, abdomene, apoi relaxare și întindere.
Pentru a realiza aceste exerciții ne folosim de step box, de bara cu greutăți, de greutăți simple și de greutatea propriului corp. Antrenamenult durează o oră și exercițiile sunt de la medii la avansat.
Vă las mai jos un link de youtube către o clasă de Body Pump că să vedeți exact despre ce este vorba.

Pare greu, nu? Este destul de greu, dar dacă ai motivație reușești. Prima dată a doua zi m-au durut toți mușchii, dar nu am reunțat și am mers în continuare. Deși au fost băieți ce au ieșit din sala de fitness dupa 20 de minute de Body Pump.

Ce mânânc? Dieta Rina ziua 1 (proteine)
Am ales Body Pump pentru luni atât pentru a îmi începe săptămâna în forța cât și pentru faptul că ziua 1 a dietei Rina este bazata pe proteine. Ce pot mânca? Pește și care fiartă sau la grătar.
Mic dejun:  până în ora 12:00, un mic dejun din fructe sau legume.
Prânz: Carne de vită la grătar, carne de pui sau curcan fiartă. Pot prepara rețete pe bază de carne, ouă fierte sau brânză. Prânzul este cea mai consistentă masă a zilei deci trebuie să  consum minim 200 gr de proteine.
Cină: Același meniu ca la prânz, dar în cantități mai mici, de preferat fără pâine și până în ora 20:00.

Recomandări pentru ziua de proteine:
2 buc piept pui pentru toată ziua
2 file somon pt toată ziua
200 gr piept pui felii + 100 gr cina
2 fripturi curcan pentru toată ziua
100 gr branză degresată + 50 gr branză degresată la cina
200 gr branză feta +100 iaurt dietetic toată ziua
400 gr carne vita slabă toata ziua
250 gr piept pui sau curcan
250 gr piept pui (jumatate din preparat la cină)
salată din cârnacior la grătar sau salam
tofu afumat sau cu verdețuri
3 pulpe pui sau curcan  (2 prânz+1 cină)
3 păstravi file(2 pranz+1 cina)
3 felii carne vită pentru friptura (2 prânz+1 cină)
3 cotlete de carne porc slabă (2 prânz+1 cină)
500 gr spanac cu 3 ouă (2 prânz+1 cină)
3 hamburgeri pui (2 prânz +1 cină)
o conserva ton cu salata (jumatate din porție la cină)
1 pui mic gătit (jumătate pentru cină)
cârnăciori de pui (2 prânz +1 cină)
3 ouă (2 prânz+1 cină)
100 gr brânza prânz + 50 gr cină)
400 gr scoici pentru toată ziua
1 andiva + o conservă sardele sau ton (toată ziua)
1/2 kg coaste porc slabe (cină 2 coaste)
un pui mic (o treime cină)
2 păstravi(1 prânz+1cină)

Pe la sfârșitul zilei, după sală, îmi cam ghiorăie mațele, așa că beau apă multă și până la 22:30 sunt în pat. Totuși sper ca organismul meu să se obișnuiască cu dieta și să nu mai îmi fie foarte, foarte foame.
Nu îmi este tocmai ușor, dar pentru ca Mr. ține dieta cu mine mă încurajez și încerc ca măcar o lună să îmi iasă treaba cu dieta.

Voi mergeți la sală?
Ați încercat diete?

28 de comentarii:

1. Eu nu ma impac cu carnea si nici cu sportul nu le am, dar tie iti doresc succes in ce-ti propui.

2. hmmm, mult succes!
    am incercat, cred, toate dietele posibile :)
    am renuntat de mult, am ramas la stilul de viata mediteraneean...plus scaparile de rigoare :)))

3. Nu am incercat diete pentru ca am un metabolism accelerat care are tot ce prinde. Ideea cu sala e grozava, incerc sa ajung si eu cat de curand.

4. Wow..esti foarte ambitioasa ;;) Iti tin pumnii sa slabestim, sa te tonifici si sa arati cum iti doresti tu ;;) O sa arunc si eu o privire peste dieta ta...dar nu cred ca ma bag..inca ;;) Pupicei dulci!

5. Multa bafta in continuare, sa te tii de treaba! Eu stau foarte prost cu timpul si imi este greu sa ajung la sala, dar fac in casa exercitii cat de des pot. Stiu prea bine cat de importanta este miscarea. Cat despre alimentatie, incerc sa mananc cat mai sanatos si sa fac din asta un stil de viata, nu am neaparat nevoie sa tin o dieta. Pupici

6. Eu evit sa tin diete, prefer sa am grija mai mult la alimentatie, sa evit prajeli, chestii de genul asta!
    Cat despre sport...imi e cam dor de ceea ce imi poate oferi! Si nu ma refer la partea fizica!

7. Mult succes cu ceea ce ți-ai propus. Și eu am ținut Rina și o mai țin din când în când, după sărbători în special. Ai să vezi rezultate frumoase dacă te ții și de sport.

8. Eu nu sunt adepta dietelor de nici un fel, insa am o prietena care stiu ca a slabit prin Rina 10kg in doua luni.. din pacate a pus aproape dublu dupa ce a revenit la alimentatia standard... cei drept, nici sala nu a facut.

9. Rina am tinut.o si eu, ziua de proteine era preferata mea, dar eu sunt pe lactate

10. Cunosc persoane care au slabit foarte mult cu dieta rina, sunt cam lenesa la capitolul diete, dar incerc sa micsorez ratia de mancare, si desigur painea.. Legat de sport, de vreo 5 zile, m-am pus pe abdomene, am nevoie urgenta sa dau burtica jos.

11. Natura a fost generoasa cu mine si imi permit sa mananc orice fara sa pun pe bine. Ba chiar mi-as dori sa mai pun 3-5 kg.

12. Suces! Iti doresc sa ajungi la kilogramele pe care ti le-ai propus. Mergi cu sportul in continuare, ca altfel pui la loc.Si schimba-ti stilul de viata, nu neaparat diete

13. Eu n am probleme dar i-am citit prietenei mele care incearca sa mai dea cateva kg jos.

14. Bafta multa! Am incercat si eu Rina, am avut o foame in suflet...

15. Succes!Ai grija cu proteinele -in cantitate atat de mare poate suprasolicita rinichii!Sa te hidratezi bine!

16. Despre programul Bodypump am auzit ca e foarte eficient, dar greu, cum ziceai si tu. Mie mi-ar trebui ceva mai usurel la inceput.

17. Eu nu am tinut niciodata nici o dieta. De cand ma stiu am fost slaba, au fost perioade in care as fi vrut sa ma mai ingras. Iti doresc bafta in ceea ce ti-ai propus!

18. Eu tot zic ca merg la sala si nu mai apuc. Ca sa ma ajute au infiintat una exact vis-a-vis de blocul meu, dar vad ca inca ma tin tare si n-am calcat in ea :))

19. nu am tinut niciodata diete, mananc echilibrat. nu merg la sala, dar fac gimnastica acasa

20. Cu sportul nu sta chiar asa de bine, dar dietele imi plac si chiar reusesc sa le tin, mai ales daca imi propun ceva.

21. Felicitari pt ca te ai hotarat sa te tii de dieta!Daca te tii de treaba cei avea rezultate minunate,eu am slabit 16 kg cu ajutorul ei,insa dupa un le am cam pus inapoi pt ca am revenit la vechi obiceiuri,dar am reinceput-o de pe data de 27...Multa bafta sa avem!

22. Asa cum iti ziceam si in articolul de marti, nu este obligatoriu sa mananci numai fructe dimineata. Evident, daca asta e dieta pe care vrei sa o tii tu, atunci trebuie sa te conformezi. Eu nu am fost niciodata de acord cu dietele draconice. MAI ALES cele in care intr-o zi ai proteine, in alta zi fructe. Sunt o mare prostie. Nu iti poti supune organismul la asemenea socuri fara ca el sa nu riposteze, intr-un fel sau altul. Eu am 5 mese pe zi! 5! Si merg si la sala, si cu toate astea am slabit 10 kg. E mare lucru sa iti inveti organismul. Si nu tin regim. Doar ma antrenez corespunzator si mananc mereu la ore fiex. In felul asta corpul nu mai cere dupa mancare, stie cand e ora de masa, si ncii nu isi face provizii, cu alte cuvinte, nu acumuleaza grasimile.

23. Nu pot să țin o dietă nici în ruptul capului. Parcă atunci am poftă să mănânc ce e interzis. Prefer să mănânc orice, ținând cont de raportul de proteine, grăsimi și carbohidrați pe zi. Pentru mine funcționează cel mai bine, altfel doar mă chinui, iar rezultatele sunt 0.
    Îmi place că ai dat exemple pentru proteine și exerciții. Mult succes și sper să îți atingi țelurile.

24. Ma bucur ca esti motivata si faci tot ce trebuie ca sa scapi de kg nedorite. Eu nu am suficienta vointa. Sa imi spui cate kilograme dispar intr-o luna. Poate asa ma motivez si eu si iau masuri