sâmbătă, 25 iunie 2016

This or that. Igiena intimă

Bună fetelor!

În sfârşit între muncă şi pregătiri de concediu am timp să scriu pe blog. Idei sunt însă trebuie aşternute în scris pe blog, iar timpul a fost nemilos cu mine în ultimul timp.
Aş vrea să vă vorbesc despre un subiect puţin tabu în ciuda vremurilor în care trăim şi anume despre igiena intimă (aşa cum scrie şi în titlu). Nu mă declar expertă însă vă împărtăşesc din cunoştinţele mele generale.

Deşi pielea de pe întreg corpul are un Ph neutru, pielea din zona intimă are un Ph puţin acid, de aceea se recomandă spălarea zonei cu produse care au Ph-ul neutru, pentru a evita disconfortul din acea zonă. De asemenea este bine să folosim şi un produs care nu are parfum special creat pentru acea zonă. Se recomandă să nu purtăm zilnic lenjerie strâmtă din materiale sintetice, ci este mai bine să purtăm lenjerie confortabilă din bumbac. Este bine să nu exagerăm cu spălarea zonei intime. Este recomandat să ne spălăm o dată pe zi şi după contactele sexuale. Curăţarea prea frecventă a zonei poate duce la distrugerea florei vaginale. În timpul menstruaţiei este recomandată spălarea zonei de 3-4 ori pe zi, deşi sângele menstrual nu are bacterii, în contact cu aerul se pot dezvolta bacterii.

Cam atât vă pot spune despre asta, nu vreau să vă plictisesc povestindu-vă multe şi mărunte. În principiu fiecare femeie are metoda ei de ingrijire a zonei intime şi produse pe care le preferă. Şi pentru că am ajuns la capitolul produse am să vă vorbesc despre două produse pe care le-am folosit şi la ce concluzie am ajuns în privinţa lor, adică un fel de this of that...


This or that: Nivea intimo sensitive sau Avon simply delicate.



1. Avon simply delicate feminine wash



Deşi am folosit mult timp produsele pentru zona intimă de la Avon, deoarece sunt accesibile şi au preţuri bune, mai ales dacă sunt la reduceri, în ultimul timp mi-au produs disconfort şi m-am văzut nevoită să schimb produsele.
Mi-a plăcut consistenţa acestui produs, nici prea lichid nici prea gros, spumant şi ca orice produs pentru zona intimă acest gel nu este parfumat, însă are totuşi un iz de parfum plăcut care nu m-a deranjat (sau poate doar mi s-a părut mie).
Un mare like dau şi ambalajului în care vine acest produs: cu pompită pentru dozare.
Varianta de 300 ml m-a ţinut cum şase luni...deci e bine... două sticle pe an la preţ acceptabil.


Iată care sunt ingredientele:



2. Nivea intimo wash lotion sensitive



Vazându-mă nevoită să înlocuiesc săpunul intim, m-am îndreptat spre cel de la Nivea, bradul spre care mă îndrept atunci când sunt nehotărâtă.
Pot spune că m-am îndrăgostit pe loc. Are o consistenţă mult mai fină şi mai plăcută decât cel de la Avon, cremoasă şi fină, îmi place mult. Este puţin mai spumant decât cel de la Avon.  Are un oarecare parfum, specific produselor de la Nivea, dar îmi place şi nu este foarte parfumat încât să mă deranjeze. L-am ales pe cel pentru piele sensibilă, după ce m-am benoclat cam jumătate de oră la fiecare să săpun intim de la Nivea (sunt trei variante), deoarece scrie pe ambalaj că poate fi folosit şi în tipul menstruaţiei atunci când zona trebuie spălată mai des.


Sistemul de dozare este unul OK, clasic, ca la cel de la şampoane. Nu mă pot plânge că am turnat prea mult sau prea puţin produs în palmă. Totuşi îmi place mai mult sistemul de dozare cu pompiţă de la Avon, e mai eficient.
Produsul vine într-un recipient de 250 ml, deci ar trebui să îmi ajungă 5 luni?

Ingrediente:

În concluzie deşi am folosit produsele de la Avon timp îndelungat, acum pot spune că îmi place mai mult cel de la Nivea. Nu vă pot spune dacă pielea mea a dezvoltat un fel de alergie la produsele Avon, sau dacă au schimbat ei ingredientele, sau ce s-a întâmplat de a început să îmi provoace un disconfort. Însă momentan nu cred că aş mai folosi produsele de la Avon.

Sunt deschisă la păreri şi sfaturi. Voi ce produse pentru igiena intimă folosiţi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits