vineri, 8 februarie 2013

Valentine's Day fun gift

Buna fetele!
Valentine's Day se aproprie cu pasi repezi si parca vrei sa cumperi ceva cu specific chiar daca ai sau nu ai un partener. Trebuie sa recunosc ca nu e sarbatoarea mea preferata, o avem si noi pe a noastra si anume Dragobetele. Cum imi plac cadourile cu specific, nu prea scumpe, am aruncat ochii pe FunGift.ro si am vazut niste lucrusoare dragute.
De Craciun am facut o comanda de la ei si am fost tare multumita, insa nu am avut timp sa vorbesc cu voi despre experienta mea cu ei deoarece am dat comanda destul de tarziu, am impachetat repede cadoruile si le-am daruit celor dragi.
Vreau sa va arat ce am vazut si mi-ar placea sa daruiesc prietenului meu.


Un accesoriu pentru masaj in forma de inimioara. Ii place sa il masez atunci cand e obosit. Se alinta ca un copilut mic :)
5 ron (aici)

Un breloc cu inimioara, ca sa isi aminteasca ca ma gandesc mereu la el :)
8 Ron (aici)
Un tricou pentru bere :) ca sa ramana rece. 
8 Ron (aici)
O cana, ceva mai speciala pe care ii pot scrie un mesaj secret, pe care numai el in poate citit :)
35 Ron (aici)


Facem un calcul mic si ajungem la suma de 56 Ron. Si pentru ca e perioada cadourilor FunGift ne ofera livrare gratuita.


Sper sa va uitati si voi pe site. Dupa cum spuneam si mai inainte eu am fost tare multumita de serviciile lor si as comanda oricand ceva haios.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits