luni, 11 februarie 2013

O carte pe saptamana (4)

Buna fetele!
Astazi trebuie sa ma tin de cuvant si sa imi iau revansa pentru ziua de ieri cand trebuia sa fac o recenzie a unei carti. Am avut ceva probleme si nu am avut timp. :D
Astazi vreau sa va vorbesc depsre o carte care mi-am cumparat-o in facultate si pe care am devorat-o in doua saptamani pe culoarele facultatii si anume Gustul vietii Varietati critice Constantin Calin.

Sincera sa fiu habar nu am daca va puteti achizitiona aceasta carte din librarii. Constantin Calin este profesor universitar la Iasi si publicist.
Acest volum contine o parte din articolele pe care dansul le-a publicat in revista "Ateneu", "Monitorul de Bacau" si "Ziarul de Bacau".
Cartea se imparte in 3 parti:
Subiecte, Pretexte si Zigzaguri. Cartea cuprinde mai multe articole, mai mult sau mai putin umoristice, ca niste povestioare, pilde, povete. Dansul imi aduce aminte aminte uneori de Caragiale. Nu este la fel de genial ca si Cargiale dar... mie imi place.
Stiu ca v-am facut curiosi asa ca am indraznit sa fotografiez un mic pasaj in asa fel incat sa il cititi. Nu spun ca e cel mai bun pasaj dar e cel mai scurt.
Desi are un numar mare de pagini, volumul reprezinta o lectura usoara, placuta si usor amuzanta.
Va invit sa cautati cartea prin librariile virtuale. E o carte placuta ce nu trebuie evitata si daca sunteti bacauani sa-i cautati articolelel in ziarele mai sus mentionate.
Va pup!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits