duminică, 20 ianuarie 2013

O carte pe saptamana (2)

Buna gagici!
Am revenit azi pe blog. Stiu ca nu postez foarte des insa nu am ce-i face. Sunt la munca toata ziulica si numai am timp nici de mine.
Astazi voi face a doua recenzie din categoria "O carte pe sptamana". Desi am promis ca voi citi "Fetele din Riad" nu am reusit sa termin de citit aceasta carte insa va voi vorbi despre o alta carte pe care am citit-o acum ceva timp care mi-a placut si anume Luna Plina si A doua luna plina de Kelly Armstrong, doua volume a seriei Femei din lumea de dincolo.
Cu totii va amintiti de seria Twilight a lui Stephenie Mayer si vampirii ei draguti.
Kelly Armstrong ne propune o varinata exculusiv pentru varcolaci.

Desi cand am primit aceste carti cadou mi-am imaginat ceva gen Twilight in varianta pentru varcolaci mare mi-a fost mirarea sa vad ca nu aduce absolut deloc cu genul copilaresc al seriei Twilight. Vreau sa anunt ca nu e o carte pe care as recomanda-o copiilor, cartea continand niste scene explicite de sex.

Elena (personajul) principal al cartii are prilejul de a fi singura femeie varcolac din lume, ea fiind muscata de iubitul ei Clay. Asadar ea trebuie sa aibe o viata pe care nu si-o dorea. Furioasa pe ceea ce i s-a intamplat, Elena incerca sa ignore faptul ca este varcolac incercand sa se reintregreze in lumea oamenilor parasind haita din care facea parte, insa de aici incep toate problemele ei.
In al doilea volum Elena se trezeste prizoniera intr-o celula alaturi de alte personaje fantastice. Desi la prima vedere situatia pare fara scapare, ea reuseste sa evadeze si sa se razbune pe cei care au luat-o prizoniera.
Pe langa toate aventurile si pericolele prin care trece Elena mi-a placut foarte mult si relatia dintre ea si Clay (cel care a transformat-o in varcolac). Mi se pare ca cei doi au o chimie aparte, o iubire de o intensitate cum rar exista in viata de zi cu zi desi cele doua personaje evita sa arate acest lucru.

Eu nu sunt fan varcolaci insa acesta carte m-a prins. :) Sper ca v-am trezit interesul si ca o veti cumpara (sau imprumuta de la biblioteca din orasul vostru) .

O zi frumoasa!





Alte recenzii:
Bianca: http://buburuzabia.blogspot.ro/2013/01/n-am-mai-visat-de-mult-ca-zbor-taichi.html
Diana http://cherryqueendee.blogspot.ro/2013/01/cartea-saptamanii-legile-atractiei.html
Mitz http://camarutacudetoate.blogspot.ro/2013/01/marc-levy-si-daca-e-adevarat.html

Un comentariu:

Hits