miercuri, 23 ianuarie 2013

MOTD Here comes the Boom

Hello girls!
De curand am vazut un film care mie mi-a placut foarte mult. La inceput nu am crezut ca va fi cine stie ce insa pana la urma m-a atras si i-am dat si nota 9 pe IMDB. :)


Here comes the Boom este un film regizat de Frank Coraci si il are in rol principal pe Scott Voss (Kevin James) un profesor de biologie care incepe sa participe la concursuri de mixed - artial arts in speranta de a il ajuta pe colegul sau de muzica sa isi pastreze clasa.
Filmul este o comedie simpatica imbinata cu ceva romantism, dramatism si ceva bataie :) Acest film a reusit sa ma tina in suspans pana in ultima clipa si pentru aceasta i-am dat si nota 9 pe IMBD.
Va invit cu drag sa il urmariti deoarece in consider un film bun.

Cam atat pentru azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits