luni, 21 ianuarie 2013

Gel de constructie cu calciu Kallos

Buna fetelor!
Revin azi cu un review. Nu am mai facut un review de ceva timp si sper ca acesta sa va placa. Nu am gasit prin blogosfera o recenzie completa a gelului de constructie de la Kallos asa ca m-am hotarat sa fac eu una.
Eu nu prea am probleme cu unghiile, nu sunt moi si nici foarte fragile insa uneori pleznesc (adica se rup, crapa putin la varfuri).
Este ca un lac galbui care are rolul de a intari unghiile datorita aportului de calciu. Unghiile mele sunt oricum sanatoase, dupa cum spuneam si mai inainte, insa l-am recomandat unei prietene care are unghii foarte fragile si a fost tare multumita de el. Acest gel intareste unghiile dandu-le un aspect lucios insa putin galbui acesta fiind singurul minus al produsului.

In poza de mai sus am folosit un singur strat de gel si dupa cum se poate observa unghiile au deja un aspect galbui. La doua straturi unghiile arata de parca ai fumat toata viata ta. :))
Acesta problmema poate fi insa evitata daca folositi produsul pe post de baza pentru manichiura voastra. Am incercat eu si e ok. Mai mult decat atat acest lac nu va lasa oja sa va ingalbeneasca unghiile. ( Ironic ca un produs care da unghiilor un aspect galbui protejeaza impotriva ingalbenirii unghiilor, nu?) Din propria mea experienta pot spune ca unghiile mele sunt ceva mai tari de cand folosesc acest gel.
Eu cred ca e un produs bun care isi face treaba si l-as recumpara cu drag.

Rating: 5*/5*
Pret: 5-6 Ron

Folositi sectiunea comment pentru orice intrebare sau nelamurire.
Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits