luni, 3 decembrie 2012

Tag: One lovely blog award

Yeyaa!! Am primit primul meu blog award :) Mi l-a pasat Mitz . Mi s-a parut un tag interesant si am zis sa il fac, cu ocazia asta mai aflati cate ceva despre mine.

Reguli:
1.Sa multumesti persoanei care te-a nominalizat.- Mersi frumos, Mihai :) !
2.Sa impartasesti 7 secrete despre tine
3.Sa nominalizezi 15 bloguri- Habar nu am cui sa il ofer si cu siguranta cine vrea sa il faca il poate prelua :) Am sa nominalizez totusi pe Ana si pe Deeia

Si acum sa vedem cele 7 secrete (mi-a trebuit ceva timp sa ma gandesc):
  1.  De prin liceu tin un jurnal. Nu cred am dat cuiva sa citeasca din el, insa eu ma amuz cand vad ce bleaga eram prin liceu. 
  2.  Am dintii strambi si sus si jos. Sus asa au crescut fiindca nu au avut destul loc iar jos s-a strambat un dinte cand la handbal am fost lovita cu cotul. Am facut handbal de performanta (am ajuns pana la junioare II si junioare I)
  3. Am fost mereu complexata de tenul si nasul meu. Intre timp am invatat sa ma accept asa cum sunt si sa ma iubesc asa cum sunt.
  4. Pana in clasa a II-a sau a III-a nu puteam sa adorm decat daca imi tineam degetul in gura. Logic ca il tineam in gura pe ascuns asta pana cand tata mi l-a dat cu ardei iute vreo doua saptamani la rand. 
  5. Cred cu tarie in fantome / spirite. 
  6. Cand eram mica vroiam sa ma fac patinatoare si dansam in fata televizorului cand ai mei vroiau sa se uite la stiri. Era musai sa primesc si note. 
  7.  Nici in ziua de azi nu stiu sa inot. Nu multi stiu lucrul acesta. Iubesc marea si imi e tare, tare ciuda ca nu stiu sa inot. 
Cam atat! Sper ca va placut.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits