marți, 2 octombrie 2012

MOTD Suits

Buna fetelor!
Am stat mult timp sa ma gandesc daca sa fac postari de acest gen si am am ajuns la concluzia ca daca o sa dau de filme care sa imi placa mult de tot as vrea sa le impartasesc cu voi, sa le vedeti si voi si sa imi spuneti daca v-au placut.
De curand am terminat de vazut un serial pe care l-am urmarit cu mare placere (are numai doua sezoane) si anume SUITS. E un serial genial!


Suits este un serial despre un avocat  de succes pe nume Harvey Specter (Gabriel Macht) de la o firma de avocatura din Manhattan care risca si il angajeaza pe Mike (Patrick J. Adams), un geniu fara motivatie si diploma. In scurt timp ei devin o echipa  de succes cu ajutorul lui Mike si a sa memorie fotografica, amintindu-i lui Harvey motivul pentru care a ales sa se facă avocat.
Deja am impresia ca v-am dat prea multe  detalii si nu vreau sa spoil all the fun out of it. Daca nu l-ai vazut deja va recomand sa il vizionati sigur o sa va placa si o sa va atraga atentia de la primul episod.
daca l-ati vazut deja ziceti-mi ce parere aveti de el.
Cam atat momentan...



P.S. (off topic)  Ma simt mai bine dupa tratament. Trebuie sa ma duc la neurolog din nou pentru un consult de rutina. Mi-a mai fost rau dupa ziua de examen insa acum imi mult mai bine. Sunt mereu obosita insa asta e din cauza programului aglomerat de la munca.

Un comentariu:

  1. Foarte buna ideea sa ne impartasesti filmele/serialele care iti plac. Imi iau si eu serialul pentru ca pare perfect cand nu poti pierde mult timp

    RăspundețiȘtergere

Hits