sâmbătă, 29 septembrie 2012

Un nou inceput...

A venit toamna deci si un nou inceput de an scolar. Desi mi-am zis ca nu o sa mai fiu stresata cand incepe scoala, din nerfericire pentru mine nu a fost sa fie chiar asa.
Saptamana aceasta am avut un examen care tine de munca mea si anume examenul pentru ocuparea catedrelor ramase libere pe parcursul anului scolar. Si pentru ca mi-am dorit sa merg la o scoala mai aproape de oras a trebuit sa particip la acest examen. Eh, acu e acu! Am sa va povestesc pe scurt ce m-a stresat la acest examen si nu, nu e vorba de examenul in sine pentru ca la el nu am avut absolut nici o emotie. Ceea ce m-a scos din sarite este ca metodistii (care sunt si ei profesori dar care au facut un anume curs si sunt ceva mai "sus pusi") au fost trimisi de inspectorat si cand zic trimisi inseamna inspectoratul te anunta cine vine si e treaba ta cum ii aduci la scoala unde predai. Ei! Am sunat la doamna care trebuia sa vina de trei ori cu o zi inainte de examen sa o intreb de trei ori daca are cu ce anume  ajunga la scoala la mine si de trei ori mi-a dat de inteles ca da. Si a doua zi ghiciti ce? Nu avea cu cine sa vina si logic eu eram cea vinovata. Toata lumea de la scoala in frunte cu directorul mi-au sarit in cap cerandu-mi intrebari si lamuriri. Am avut parte de toate sentimentele in acea zi: emotii, nervi ba chiar am si plans. Norocul meu e ca am avut cum sa repar situatia si le-am adus cu un taxi pe care a trebuit sa dau 60 Ron (jumatate din abonamentul meu pe o luna) doar ca sa le aduca pana acolo cand puteam sa scap cu o punga de cafea si o cutie de bomboane.
Ma rog in cele din urma totul a fost bine... si ma bucur ca s-a terminat cu bine. Insa ceea ce nu pot eu sa inteleg este de unii oameni cum se vad undeva mai sus decat altii li se pare ca totul li se cuvine. De ce trebuiau ele aduse musai cu masina? De ce nu puteu veni si ele cu microbusul asa cum merg eu zi de zi? De ce si inspectorii de alte specialitati au avut niste pretentii incredibile (sa li se faca ceai de tei, sa li se plateasca transportul din banii profesorului care a participat la examen, sa li se serveasca masa in cancelarie)?
Am ajuns la concluzia ca noi astia mici i-am invatat asa si lor li se pare ca daca unu ii pupa in dos toti trebuie sa ii pupam in dos. De ce daca esti un om care stie ca poate lua nota mare la examen tot trebuie sa ii perii putin pe cei sus pusi? De ce? Pentru ca altii i-au obijnuit asa si daca tu nu faci asa risti sa iti faca zile negre la examene... Trist nu? Parerea mea e ca asta e un motiv pentru care tarisoara asta se duce de rapa...
Oricum totul e bine cand se termina cu bine. Sunt fericita ca m-am apropiat de oras si sunt chiar incantata de acest nou an scolar.
Copii de anul trecut

P.S. Pentru ca a inceput scoala o sa scriu ceva mai rar pe blog. O sa incerc sa scriu de doua ori pe saptamana (incerc). Stiu cat de aiurea e sa deschizi o pagina care sa o urmaresti si sa nu gasesti nimic nou.
Multumesc pentru rabdare si intelegere! Va pup!


Un comentariu:

  1. Iti urez mult succes in anul asta scolar :)
    Despre intamplarea prin care ai trecut..nu pot sa zic decat ca am un sentiment de repulsie si stiu exact la ce te referi cand spui de pretentiile acestea legate de masa, ceai, transport, etc. Ca de altfel..lucruri care se intampla si la BAC. Ca am fost socata cand am vazut ce conditii trebuie sa le cream profesorilor in perioada BAC-ului pentru ca acestia sa se poarte frumos. Sa nu mai zic de faptul ca ne-am platit camerele de supraveghere la BAC. Da, camerele alea cu care se lauda ministerul invatamantului. Normal ca asa ajungem...sunt oamenii prea complexati si se umfla in pene cand au o diploma in plus. In tara asta asa se intampla.
    Anyway, tu nu ne-ai mai zis cum te mai simti. Ai fost la doctor? Ai rezolvat?
    Sa nu te mai consumi pentru chestiile astea..uite asa te ia durerea de cap. Eu nu cred ca oamenii care cer astfel de tratamente le merita cu adevarat. Clar.

    RăspundețiȘtergere

Hits