sâmbătă, 22 septembrie 2012

Solutie uscare rapida Kallos Review

Salut fetelor!
Azi in sfarsit ma simt ceva mai bine acum dupa ce iau medicamentatia de la doctorul de specialitate. Chiar simteam nevoia azi sa postez ceva pe blog si am zis ca ar fi bine sa ma tin de promisiune si sa va vorbesc despre solutia pentru uscare rapida de la Kallos.


Dupa cum vedeti nu e este vorba despre solutia aceea mov cu pompita (care nici nu am incercat-o de alfel gandindu-ma ca aplicarea ei este destul de dificila, insa nu as vrea sa vorbesc in nestiinta).
Desi arata ca un lac sa stiti totusi ca pe ambalaj nu scrie lac sau top coat ci solutie (asta ca sa nu fie nedumeriri)
Aceasta solutie este de fapt ca un lac pe care eu il folosesc pe post de top coat (logic) si care mie imi place tare mult. Acest lac nu se usuca repede, repede asa cum se usuca de exeplu ojele speed dry de la Avon de nici nu ai timp sa le intinzi bine pe unghie, insa ajuta la uscarea ojei mai repede pe unghie.
Va povesteam intr-un post anterior (aici) cum mi-am reparat eu unghiiutele folosind ca top coat  aceasta solutie.
Mie mi se pare ca solutia da un finish cu un luciu frumos manichiurii facand-o mai rezistenta pe unghie.
Trebuie sa va atentionez ca nu nu trebuie aplicata imediat dupa ce ati aplicat oja deoarece o intinde (va dati mai intai la toate degetele cu oja apoi aplicati lacul ca top coat).
Imi place ca e la fel de mica ca o oja si o port purta dupa mine daca plec undeva in timp indelungat si vreau sa imi schimb culoarea la unghii si in vacanta :)

Rating: 5*/5*
Pret: 5-7 Ron pentru 11 Ron

Sunt curioasa  daca a folosit cineva solutia mov sa imi zica o parere.

O zi frumoasa si calduroasa va doresc!
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits