luni, 3 septembrie 2012

Oja Classics rewiev

Buna fetelor! V-am ramas datoare de tare mult timp (de aici) cu o recenzie depsre o oja de la Classics. Va spuneam atunci ca sunt doua tipuri de oja de la Classics si anume Classics Glamour si Classics varianta cu proteine.


O sa va vorbesc despre amandoua separat deoarece nu sunt la fel de multuminta de cele doua oje.

Sa incep cu cea de la Classics Glamour, o varianta mai noua a ojelor de la Classics si anume cea de care eram eu foarte incantata cand am cumparat-o din magazin.

Eh, incantarea mea nu a tinut prea mult. Am aplicat oja in jurul orei 16:00 si totul parea sa fie ok. Imi placea foarte mult culoarea putin fosforescenta. Oja s-a intins destul de bine iar pensula pentru aplicare este destul de buna.


Insa a doua zi dupa ce m-am trezit din somn am observat ca manichiura mea nu era la fel ca inainte de culcare. Aveam dungulite si liniute si zeci de santuri si santulete. Mi s-a parut ciudat ca dupa atatea ore de la aplicare oja inca nu se uscase complet. Am zis ca poate trebuie sa ii mai dau o sansa, poate am aplicat-o intr-un strat prea gros. A doua zi aceeasi poveste. Ca sa nu imi mai refac manichiura am hotarat sa o "repar" aplicand peste ea un lac pentru uscare rapida de la Kallos. (depsre care o sa va vorbesc in alta postare mai pe larg). Insa a doua zi oja a inceput sa se crape si sa sara, unghiile mele aratand cam asa:

Va imaginati dezamagirea totala de care am avut parte. Pacat totusi de ea. E o nuanta frumoasa care ar fi mers de minune cu aproape orice vara asta. Va imaginati ca dupa aceasta experienta nu stiu cat de des o voi mai folosi.

Raiting: 2*/5*

Pret: 5 Ron

Mi-am achizitionat aceasta oja de la Classics Glamour deoarece mai aveam o oja de la Classics proteine formula cu care m-am impacat foarte bine.

Aceasta varianta de oje de la Classics se comporta mult mai bine decat sora ei. E o oja care rezista destul de mult pe unghii, se intinde bine si se usuca la fel de repede ca oricare alta oja normala. Aplicatorul este bun, usor de manevrat si nu lasa santulete pe unghie.

Aceasta varianta a gamei Classics imi place mai mult. E mult mai buna si rezista mai bine pe unghii.
Nici una dintre variante nu mi-a ingalbenit unghiile, ceea ce pentru mine e un mare, mare plus.

Rating: 5*/5*

Pret: 5 Ron

Cam atat pentru azi!



UPDATE: Am gasit fete pe alte bloguri (aici) care au fost totusi multuminte de oja de la Classics Glamour dar si fete care au patit ca mine (aici). Ma gandesc totusi ca poate depinde de lot. E pacat totusi ca eu am vazut multe culori frumoase, iar oja are chiar un luciu dragut.

2 comentarii:

  1. Buna, poate ai dat de o oja naspa, caci si eu am doua oje Classics Glamour si sunt multumita, nu mi s-a intamplat nimic din ceea ce ai descris despre varianta Glamour.
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, eu nu am vrut sa denigrez numele firmei sau sa va fac sa nu o cumparati :) Eu am zis ce mi s-a intamplat mie...
    Mie chiar mi s-a intamplat ca iti dai seama ca nu scriam eu aiurea doar asa...

    RăspundețiȘtergere

Hits