marți, 4 septembrie 2012

Concurs Akadeea & Ana Naghi

In colaborare cu Ana Naghi (care a fost atat buna si m-a ajutat cu organizarea) a carui blog l-am tot urmarit din umbra pana mi-am luat inima in dinti si am vorbit cu ea m-am hotarat sa organizez pentru voi un mic concurs care sper sa va placa :)
Premiul consta in: un creion cu ascutitoare cu doua capete (mai exact un capat alb si unul gri), doua oje de la Farmasi, o trusa cu 12 culori mate de la Ruby Rose, trei perechi de cercei si o bratara faurite de manuta mea :)
Va invit sa participati cu mult drag, dar sa nu uitati sa treceti pe la Ana.

Regulamentul concursului:

1. Sa urmariti blogul Anei (aici) cat si al meu prin GFC

2. Share public concursului pe pagina voastra de Facebook

3. Lasati un comentariu cu numele gfc, link-ul share-ului si raspunsul la intrebarea: Ce va face sa zambiti? (puteti comenta aici pe blogul meu sau pe blogului Anei insa NU pe ambele bloguri ca sa nu ne incurcam)

Perioada de desfasurare a concursului: 4-18 septembrie,urmand ca pe 19 sa afisam castigatoarea aleasa cu random.org

Mult succes!!





3 comentarii:

  1. si cred ca sunt iar prima dar fara noroc
    gfc: claudia_mami
    fb :nicoleta ciocoiu
    share public:https://www.facebook.com/nicoleta.ciocoiu.9/posts/116808751799835
    raspuns : ma face sa zambesc mereu copilu meu dulce care spune lucruri trasnie si amuzante cu care ma mandresc si imi creste inima odata cu fetita mea ,ma face sa zambesc fiecare clipa frumoasa din famuilie , fiecare fapta buna care o fac , fiecare gest frumos si fiecare comvorbire cu mama mea la telefon , ma face sa zambesc fiecare zi cand ma trezesc si o eau de la capat ,dar toate astea ma fac sa zambesc si sa spun mereu multumesc doamne ca ai am pe totii aproape de inima mea si ca ma simt inplinita chiar daca nu am bani,haine de firma,prietenii multi binevoitori si perversii ,aur sau argint.produse de cea mai inalta calitate .pop

    RăspundețiȘtergere
  2. D.shok
    http://www.facebook.com/drumea.denisa/posts/272491236194829

    Ce ma face sa zambesc?
    Eu zambesc tot timpul, in mare parte cand vad oameni fericiti, intamplari emotionante sau amuzante, cand imi cumpar ceva (zambesc non stop :)).), cand primesc cadouri, cand imi zambesc copii mici :D si in plus chiar si cand sunt suparata inauntrul meu zambeste!

    Mult succes in continuare cu blog'urile fetelor! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC: Ramona Dancea
    FB: Dancea Ramona Elena
    Share:http://www.facebook.com/dancea.ramonaelena/posts/374838019254110
    Zambesc in fiecare zi cand imi vad cei doi copii jucandu-se si sunt foarte fericita alaturi de familia mea.

    RăspundețiȘtergere

Hits