vineri, 31 august 2012

Ce mai mesteresc...

Buna!
Inca nu stiti insa eu atunci cand ma am timp fac bijuterii. Particip la targuri si se duc repede, repede... Raman cu putine si cele care imi plac mult, mult nu ma pot abtine sa nu le pastrez pentru mine.
Sper ca v-am trezit curiozitatea pentru ca azi vreau sa va arat ce am mai mesterit. A trecut mult timp de cand nu am mai mesterit ceva iar acum chiar am fost incantata sa imi ocup manutele cu ceva.

Una bucata brosa... cu o gaza :)

Una bucata brosa cu buburuza

O bratara din piele "cu ochi"


Sper ca va plac. Spuneti-mi parerile voastre in sectiunea comment.

Va pup!
Akadeea




Un comentariu:

  1. Nu stiam ca participi si la targuri!! Si eu am participat, dar e atat de greu sa le dai..Cand intrii pe mess anunta-ma, ca vreau sa te intreb ceva

    RăspundețiȘtergere

Hits