vineri, 13 iulie 2012

Garnier Pure Active review

Hello gagici!
Azi vreau sa va vorbesc despre un produs de la Garnier Pure Active care face parte din rutina mea zilnica de ingrijire a tenului (despre care va vorbeam aici) si anume lotiunea tonica importiva cosurilor.

Dupa cum va spuneam o folosesc in fiecare seara dupa ce imi curat bine tenul. O folosesc pe o discheta demachianta insistand pe zonele unde cosurile se incapatanaeza sa apara (mai ales acum ca e cald afara) si pe zonele predispuse la sebum. SE EVITA CONTACTUL CU OCHII!
Cred totusi ca acesta lotiune poate fi folosita mai des decat o data pe zi mai ales pe zonele unde apar cosuletele deoarece chiar ajuta la vindecarea lor.
Prosusul nu usuca tenul, previne aparitia cosurilor, lasa tenul fin si placut la atingere iar roseata se mai atenueaza.
Singurul lucru care nu e prea placut e mirosul deoarece mirosul de alcool este putin cam puternic.

Pret: intre 20 si 30 Ron pentru 200 gr

Rating: 5*/5*

In conculize: recomand acest produs cu mare drag pentru persoanele care au tenul gras cu tendinte accneice. Imi voi mai cumpara acest produs deoarece e singura lotiune tonica care imi place si care se potriveste perfect tenului meu.

Cu drag,
Akadeea (andreeaakadeea@gmail.com)


Voi ati folosit produse de la Garnier? Ce parere aveti despre ele?
Daca va place ce vedeti pe acest blog nu uitai sa va abonati prin GFC (dreapta sus) ca sa fiti la curent cu tot si toate.

Un comentariu:

  1. Eu am folosit produse de la Garnier , dar nu prea am incercat din cele de curatare . Eu nu am tenul gras , e normal , dar imi mai apar cosulete in anumite perioade si imi strica dispozitia . Cu toate astea , nu cred ca ar fi recomandat sa folosesc lotiunea asta , ca nu cumva sa imi usuce tenul

    RăspundețiȘtergere

Hits