duminică, 22 iulie 2012

Crema antiimperfectiuni Gerovital Plant recenzie

Azi vreau sa va vorbesc despre o crema pe care eu o iubeesc mult si anume crema antiimperfectiuni de la Gerovital Plant (crema despre care am mentionat in rutina mea de zi cu zi link aici )


Este o crema destinata decolorarii petelor de soare sau rosetii si deasemenea indepartarii celulelor moarte. Se utilizeaza zilnic de 2 ori pe zi minim 2 luni pentru efecte vizibile (asa zic producatorii), tot producatorii ne indruma sa folosim aceasta crema de preferinta in anotimpurile reci (toamana si iarna).
Eu folosesc aceasta crema de mult timp si am folosit-o fara probleme si in anotimpul cald chiar daca, asa cum era si normal, decolorarea petelor se face mai greu. La mine efectele acestei creme s-au vazut din primele saptamani si de cand o folosesc petele nu mai sunt foarte vizibile si unele chiar au trecut de tot. Este adevarat ca dupa cateva saptamani o sa vi se para ca nu mai are nici un efect, dar nu este adevarat! Petele noi dispar mai usor (daca au mai aparut pete noi) insa eu consider ca aceasta crema stopeaza aparitia petelor noi.

IUBESC:
1. faptul ca aceasta crema atenueaza petele ramase de la cosurile mai vechi
2. tenul este hidratat
3. textura usoara care este absorbita rapid in piele
4. mirosul placut nu prea puternic (caracteristic gamei cu floare de colt)
5. ambalajul dragut in forma de ciupercuta (cum ii zic eu)
6. faptul ca aceasta crema cosntituie o baza de machiaj buna



In concluzie:
Ma bucur enorm ca am decis sa folosesc acest produs si acum ca m-am indragostit de el nu pot sa ma mai despart crema asta. Consider ca este o crema buna care face ceea ce promite. O voi folosi in continuare cu mare, mare drag si o sa mi-o recumpar de cate ori va fi nevoie.

Pret: 20-27Ron pentru 50ml

Rating: 5*/ 5*

Voi folositi produse din gama Gerovital Plant?
Ati folosit aceasta crema? Ce parere aveti depsre produsele din aceasta gama?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits