sâmbătă, 30 iunie 2012

Protectie solara

Hello fetele frumoasele!!
Acum cateva zile m-am ars pe umeri de la soare, si cand zic ars ma refer la faptul ca m-am inrosit asa tare ca nu pot sa imi ating umerii si nici macar nu a fost soarele asa puternic in ultimile zile.
Asa ca azi vreau sa va vorbesc despre doua creme de protectie a pielii pe care le folosesc.
Eu am pielea foarte deschisa la culoare si nu ma prea bronzez de felul meu, daca stau la soare ma inrosesc cat ai zice peste asa ca imi trebuie protectie solara mare.

Primul produs despre care vreau sa va vorbesc este laptele protector de la Garnier Ambre Solaire pentru piele intoleranta la soare cu SPF 50+.

Acest lapte protector ofera o protectie mare importiva razelor solare. Are un parfum placut nu foarte puternic (pe ambalaj scrie fara parfum hipoalergetic) si este abosrbit rapid in piele fara sa lase urme uleioase si lipicioase pe piele desi acest produs poate parea la prima vedere foarte gras si untos.
L-am folosit si anul trecut la mare si m-am impacat foarte bine cu el de aceea il recumpar in fiecare an. Zic ca m-am impacat foarte bine la mare cu el datorita faptului ca intrand repede in piele nisipul nu se lipea de mine. Inca o un lucru care mi-a placut a fost faptul ca acest produs lasa pielea foarte hidratata oferindu-i un luciu frumos dupa aplicare.
Imi place mult acest produs si vreau sa stiti ca desi am ales un factor de protectie mare am reusit sa capat un bronz frumos la mare.
Gasiti acest produs in farmacii.

Pret: intre 50-60 Ron pentru 200 ml

Rating: 5*/5*

In concluzie iubesc acest produs si va indemn sa il folositi daca aveti pielea sensilbila si intoleranta la soare.

Al doilea produs despre care vreau sa va vorbesc azi este Lotiunea de dupa plaja de la Elmiplant cu aloe vera si d-pantheol.
Acest produs ofera pielii ceea ce ea are nevoie dupa o zi insorita la plaja si anume hidratare si calmare.
Dupa aplicare simti intradevar o zenzatie de racoare pe piele (senzatie care este binevenita) si acest lcuru imi place foare, foarte mult. Are un miros placut si se absoare repede in piele.
Am folosit acest produs si pe pielea arsa de soare cu senzatie de usturime si mi-a calmat usturimea rapid, deci la capitolul calmare are doua plusuri din partea mea, dar nu numai la acest capitol cat si la capitotul hidratare ( chiar iti simti pielea mai hidrata).
Are o consistenta fluida si usoara.
Sunt cateva lucruri care nu imi plac dar care nu sunt atat de importante, parerea mea:
1. senzatia de racoare nu dureaza mult
2. simti nevoia sa o reaplici des, probabil deoarece pielea este foarte deshidrata dupa plaja sau din cauza faptului ca produsul are o consistenta usoara (insa pe ambalaj scrie ca trebuie reaplicata de fiecare data cand simtitm nevoia)

Pret: intre 15-20 Ron pentru 200 ml

Rating: 5*/5*

In concluzie: consider ca este o lotiune buna, care isi face treaba asa ca daca doriti hidratare dupa plaja aceasta este alegerea potrivita.

Voi ati folosit aceste produse? Ce parere aveti despre ele?

Sper ca aceasta postare va fost de ajutor.
Nu uitati sa ma urmatiti prin GFC (Google Friend Conect) si sa imi plasati parerile si opiniile voastre in commentrui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits