marți, 26 iunie 2012

Cum imi protejez buzele vara asta

Hi guys!
A venit caldura si soarele ne arde... Vorba aia "here comes the summer sun, he burns my skin". Ne protejam pielea cu creme UV insa trebuie sa ne protejam si buzele care sufera si ele din cauza soarelui torid.
Asa ca vreau sa va vorbesc azi despre doua produse care mie imi fac buzele moi si colorate vara asta.
Primul produs este Nivea Fruty Shine cu capsune iar al doilea este balsamul de buze terapeutic de la ELF (din gama essentials)

Sa incepem cu Nivea.
In descrierea data de ei ni se spune ca balsamul confera hidratare si protectie continand ingrediente naturale (uleiul de migdale, uleiul de jojoba si untul shea) prevenind buzele sa se crape si daruindu-le o aroma de fructe si un aspect glossy.

In primul rand balsamul are un miros delicios, imi vine sa il mananc, pastreaza buzele hidratate si usor colorate, este o alternativa buna pentru ruj (in special pentru mine deoarece nu pot sa imi retusez rujul la fel de des in public), are un luciu subtil (perfect pentru fetele care au buzele pale) si chiar este un balsam bun zi de zi atat vara deoarece contine SPF 20 cat si iarna.
Singurul minus pentru acest prodsus ar fi fapul ca luciul este destul de subtil asa ca pentru cele care prefera mai multa culoare ar fi o problema.




Pret: in jur la 9Ron pentru 4,8 gr.

Rating: am sa ii dau 5*/5* deoarece pe mine nu ma deranjeaza faptul ca nu este atat de colorat.

Acum Balsamul de buze terapeutic de la ELF...
Acest balsam are menirea de a repara buzele uscate deoarece contine agenti naturali de netezire. Am puratat acest balsam toata iarna si nu mi-au crapat buzele. A fost o perioada cand ma usturau buzele de la vant si frig insa acest balsam imi calma senzatia de usturime imediat. Asa ca eu zic ca el isi face treaba...adica chiar trateaza buzele terapeutic (cum zic ei).
Eu il am pe cel in varianta Strawberry creme, nu este asa de parfumat ca cel de la Nivea dar are si el un miros placut. Lasa buzele hidratate is pufoase. Contine SPF 20, este hidratant si persista foarte mult pe buze (mai ales la mine care obijnuiesc sa mananc si sa beau multa apa).
In mai putine cuvinte acest balsam este ca un strugurel foarte bun.
Nu stiu cum sunt celelalte variante insa acesta care il am eu este practic invizibil pe buze.

Desi am fost foarte incantata de ambalajul mic si simplu la inceput acum sunt putin dezamagita deoarece sistemul de inchidere s-a stricat, pot sa rasucesc eu cat vreau la el ca nu se mai duce in cutie. Am fost nevoita sa il imping inapoi cu degetul :(
In rest totul e ok.

Pret: 8 Ron pentru 2gr.

Rating 4*/5* - am scazut un punct din cauza ambalajului care s-a stricat.

Balsamul de la ELF il gasiti aici
Iar cel de la Nivea in supermarket.

O zi faina!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits